BWA3-public issueshttps://git.koffeinflummi.de/bwmod-team/bwa3-public/-/issues2023-04-23T16:17:30+02:00https://git.koffeinflummi.de/bwmod-team/bwa3-public/-/issues/138Adding Realistic Guiding For SPIKE NLOS2023-04-23T16:17:30+02:00GalNaAdding Realistic Guiding For SPIKE NLOSAdd for SPIKE [this system](https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2964986025)Add for SPIKE [this system](https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2964986025)https://git.koffeinflummi.de/bwmod-team/bwa3-public/-/issues/141BWA3_MRS120_base does not support Extended Event Handlers2023-11-08T10:47:50+01:00Timi007BWA3_MRS120_base does not support Extended Event Handlers**Version information:**
Arma 3: `2.14`
BWMod: `2.6`
CBA: `3.16.1`
**Describe the bug**
RPT reports following line when BWMod is loaded with CBA:
```
15:29:35 [CBA] (xeh) WARNING: BWA3_MRS120_base does not support Extended Eve...**Version information:**
Arma 3: `2.14`
BWMod: `2.6`
CBA: `3.16.1`
**Describe the bug**
RPT reports following line when BWMod is loaded with CBA:
```
15:29:35 [CBA] (xeh) WARNING: BWA3_MRS120_base does not support Extended Event Handlers! Addon: @bwa3
```
**Steps To Reproduce**
Start the game with BWMod and CBA.
**RPT log file**
[arma3_x64_2023-11-04_15-29-24.rpt](/uploads/d94819c9afc7243502c7c52c5eac4652/arma3_x64_2023-11-04_15-29-24.rpt)Aggr094Aggr094https://git.koffeinflummi.de/bwmod-team/bwa3-public/-/issues/135Clear BW Brille (glasses) is kind of yellowish2022-06-19T17:56:15+02:00Lukas "LuKe" PansegrauClear BW Brille (glasses) is kind of yellowishThe clear version of the BW Brille combat glasses has a yellow color layer instead of being some kind of just "clear".
item: BWA3_G_Combat_clear
You can compare this with the RHS-mod yellow tactical glasses.
Maybe use a variant of the B...The clear version of the BW Brille combat glasses has a yellow color layer instead of being some kind of just "clear".
item: BWA3_G_Combat_clear
You can compare this with the RHS-mod yellow tactical glasses.
Maybe use a variant of the BWmod black glasses for the clear version and make the black glasses even darker.https://git.koffeinflummi.de/bwmod-team/bwa3-public/-/issues/101Eagle IV license plate "Y-" not retexturable2019-05-12T11:01:32+02:00jonpasEagle IV license plate "Y-" not retexturableMore or less a continuation of https://git.koffeinflummi.de/bwmod-team/bwa3-public/issues/84
This time we discovered the "Y-" on license plate cannot be retextured via `hiddenSelections`. If possible, could this be added as a hidden sel...More or less a continuation of https://git.koffeinflummi.de/bwmod-team/bwa3-public/issues/84
This time we discovered the "Y-" on license plate cannot be retextured via `hiddenSelections`. If possible, could this be added as a hidden selection?
I believe `bwa3-public\bwa3_common\data\licenseplates\y_y_ca.paa` is the texture being used currently and hardcoded in the model.https://git.koffeinflummi.de/bwmod-team/bwa3-public/-/issues/134Granatensound beim Karte öffnen bei Nacht2022-05-09T16:16:28+02:00Georg SchimmackGranatensound beim Karte öffnen bei NachtMoin liebe Entwickler,
beim Spielen am 28.4.22 mit der vPzGrenBrig 37 ist uns in einer Nachtmission mal wieder der Bug aufgefallen, dass ein Granatensound abgespielt wird, wenn man die Karte öffnet. Ich habe betreffende Szenen als Beisp...Moin liebe Entwickler,
beim Spielen am 28.4.22 mit der vPzGrenBrig 37 ist uns in einer Nachtmission mal wieder der Bug aufgefallen, dass ein Granatensound abgespielt wird, wenn man die Karte öffnet. Ich habe betreffende Szenen als Beispiel mal in einem YouTube-Video zusammen geschnitten.
Vermutlich wird das Abspielen des Sounds in folgendem Zustand getriggert:
- LLM auf Karte eingeschaltet
- Standort in einer Ruine/zerstörtes oder halbzerstörtes Gebäude
- Karte öffnen
Im Video kann man sehen, dass der Bug nicht auftrat in intakten Gebäuden und auf offenem Feld.
[YouTube-Link](https://youtu.be/mjls5qShb1I)
Ich hoffe, das Video kann zum Lösen des Problems helfen. Bei Rückfragen bin ich bei der vPzGrenBrig 37 im Forum oder auf dem Teamspeak zu erreichen.
Vielen Dank für euere Arbeit
mit freundlichen Grüßen
TheAntareshttps://git.koffeinflummi.de/bwmod-team/bwa3-public/-/issues/103MUSS (Softkill System) for APC Puma has limited functionallity2019-05-12T11:01:02+02:00PatrickMUSS (Softkill System) for APC Puma has limited functionallityCurrently, the automatic countermasure system of the Puma, only works for PCML-Rockets. But that at a 100% rate.Currently, the automatic countermasure system of the Puma, only works for PCML-Rockets. But that at a 100% rate.commy2commy2https://git.koffeinflummi.de/bwmod-team/bwa3-public/-/issues/130Not alined reticle of all optic sights2021-03-10T11:51:11+01:00GalNaNot alined reticle of all optic sightsAll scopes have some [slight tilt](https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/1758064695949180785/36B6E11CA658EA43968645E8ED5CCF81348DB455/).All scopes have some [slight tilt](https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/1758064695949180785/36B6E11CA658EA43968645E8ED5CCF81348DB455/).https://git.koffeinflummi.de/bwmod-team/bwa3-public/-/issues/126Puma doesnt fire ATGM2020-11-28T23:23:07+01:00Storm RiderPuma doesnt fire ATGMThe AI of the PUMA IFV won't fire its ATGMs against other vehicles.The AI of the PUMA IFV won't fire its ATGMs against other vehicles.commy2commy2